Vivix Membantu Perokok Tegar Lupakan Rokok

As salamualaikum

Rokok?? ohh tidak saya anti kepada asap-asap rokok bila hidu je walaupun jauh daripada Nur sesak nafas jangan cakaplah, pening kepala dan tekak mula gatal untuk batuk muncul.. Nur bersyukur pada Allah dikurniakan suami tidak merokok tetapi bila balik kg. bila ayah hisap rokok selalu minta ayah keluar bila hisap rokok.. Di luar sana mesti ramai wanita pening dan buntu memikirkan cara untuk suami berhenti merokok kan??

cara berhenti merokok dengan vivix


Pastinya ramai wanita di luar sana masih menjadi penghidu rokok dan puas memujuk suami untuk merokok kan?? tidak kurangnya ada wanita yang dijanjikan oleh bakal suami berhenti merokok selepas kahwin.. Tetapi janji tinggal janji.. Antara perbualan yang pernah Nur dengar daripada kawan yang bersuami perokok : 

“Sebelum kahwin husband janji nak berhenti merokok, sampai la ni kurang pun belum apatah lagi nak berhenti” 

“bila disuruh berhenti kita pulak yang kena marah”

Hari ni Nur nak berkongsi dengan anda wanita di luar sana salah satu cara untuk anda membantu suami anda daripada cengkaman rokok.. Sayang suami kan? jadi apa kata anda hadiahkan vivix shaklee salah satu cara berhenti merokok. 

“My husband sendiri.. sebelum ni smoking kuat..alhamdulillah lepas amalkan vit c dah kurang hisap rokok. sehari ambil 1-2 batang.. n now on vivix. 2 3 hari sekali je hisap rokok. tu pun dia kata tak habis”. (Pn. Siti Aisyah Iliyas)

Alhamdulillah dengan izin Allah ramai yang mencuba vivix untuk membantu masalah ketagih rokok kepada orang tersayang berjaya.. Kalau tidak berjaya terus berhenti kurang hisap rokok pun memadai. Ye lah bukan mudah untuk mereka yang sudah biasa menghisap rokok untuk berhenti kan.. 

cara berhenti merokok

“Suami saya da berhenti merokok. Ambil vivix tak sampai sebulan. Adik ipar pulak dah reduce smoke selepas ambil vivix” (Pn. Rehana Nurul Amin )

Hati mana yang tidak gembira bila orang tersayang tidak merosakkan kesihatan sendiri dengan mengambil rokok.. Bahayanya merokok pun tahu tapi tetap nak merokok.. Bagi anda yang ingin melihat suami anda atau ayah anda berhenti merokok hadiahkan mereka dengan sebotol vivix. Duit tidak bermakna lagi bila kesihatan sudah hilang. 


Saya juga memang suka dengan vivix ni sudahlah bertenaga, kulit gebus gebas, membuang senang dan bertenaga serta rasa jangan cakaplah kesedapannya.. nak cuba vivix sendiri jangan lupa hubungi Nur seperti maklumat di bawah.

sms I whatsapp I Telegram : 014-2639901

Advertisements

2 thoughts on “Vivix Membantu Perokok Tegar Lupakan Rokok

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s