Awet Muda & Menawan Ketika Mengunjungi Rumah Terbuka Dengan Vita-C Plus

As salamualaikum

muka bebas jerawat

Hari raya orang kata sebulan kan, jadi banyak jemputan rumah terbuka yang anda terima dari rakan-rakan sepejabat, kawasan perumahan, rumah terbuka umum dan bermacam-macam lagi jemputan.. Bagi wanita dan ibu-ibu penampilan ke rumah terbuka itu pentin. Wajib nampak awetmuda dan menawan ketika mengunjungi rumah terbuka yang dihadiri.

Jeles tau bila orang lain hadir dengan rupa menawan dan awet muda bebas jerawat dan cela. kita?? ooo ini akan menjatuhkan semangat dan keyakinan diri ketika berhadapan dengan orang lain. Aset penting wanita adalah wajah yang menawan dan sentiasa awet muda kan?

Kalau muka berjerawat orang pun takut nak dengar malah dikutuk lagi wajah yang berjerawat tu.. Walaupun usia akan mencecah angka 30 tetap wajah seperti awal 20an siapa yang tak nak.. Apa lagi dengan wajah tersebut en. suami tak pandang lain..

photo_2015-07-20_11-14-56

Ngerinya kalau muka ditumbuhi jerawat dengan jayanya bertambah-tambah lagi ngeri bila jerawat tu jerawat batu sehingga meninggalkan kesan berlubang-lubang ni wajah anda.. Anda pasti tak nak kan?

photo_2015-07-20_11-15-26

Jangan biarkan jerawat terus menghantui anda, lupakan kisah jerawat. Nur nak berkongsi cara Nur bebaskan wajah Nur daripada jerawat. Ia semudah ABC!! Nur hanya menggunakan vitamin C sahaja dan Nur memilih vitamin C keluaran Shaklee yang semulajadi, berkesan dan selamat.

Pastinya wanita yang sentiasa menjaga wajah mereka dari jerawat dan masalah wajah lain tahu kelebihan vitamin C. Dengan vitamin C ni mudah je, telan sebiji untuk menjaga kulit wajah anda. Bukan bebas jerawat malah muka nampak berseri-seri.

Vitamin C Shaklee ini adalah sustained release di mana ia dibebaskan perlahan-lahan melalui badan kita tidak seperti vitamin lain yang cepat musnah daripada badan kita. Kalau jerawat muncul Nur akan ambil 2 biji sehari vitamin C ni..Memang jerawat cepat je kecut.

Kalau nak ekstra cepat lagi, vitamin C jadikan masker pada waktu malam..Bila bangun dari tidur terasa wajah anda tegang gitu!

Antara testimoni pengguna yang menggunakan vitamin C :
photo_2015-07-20_11-15-10 photo_2015-07-20_11-10-19

Nak cuba sms I whatsapp I Tele : 014-2639901

Advertisements

One thought on “Awet Muda & Menawan Ketika Mengunjungi Rumah Terbuka Dengan Vita-C Plus

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s